výroba webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 22:45 v kategorii Novinky, přečteno: 87x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a neustále jsou) základem seo, či raději, faktory usměrňující hodnocení web stránek a předně i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem hlavně. Avšak v dnešní době už je zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - verifikovaný fakt. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technik. Můžeme najít, že google klade především největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství manažérů www stránek vrážejí velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě správné, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvnosti stejně nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz